کلاً ویندوز را clean و دوباره نصب می کنم و اول از همه این درایور را که لینکش را در کامنت آخر گذاشتید دانلود و نصب و نتیجه را به اطلاع دوستان اعلام میرسانم
کاربر شهرسختافزار
کلاً ویندوز را clean و دوباره نصب می کنم و اول از همه این درایور را که لینکش را در کامنت آخر گذاشتید دانلود و نصب و نتیجه را به اطلاع دوستان اعلام میرسانم
قبل از نصب ويندوز جديد .با برنامه sisoft sandra مشخصات كنترلر يا همون چيپ usb3 رو بهم بگو /برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ondaran برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (26-01-14)
کاربر شهرسختافزار
[QUOTE=AMD>INTEL;266310]قبل از نصب ويندوز جديد .با برنامه sisoft sandra مشخصات كنترلر يا همون چيپ usb3 رو بهم بگو /[/QUیکمی طول میکشه تا سی دیشو sisoft sandra پیدا کنم و نصب بشه
AMD>INTEL (26-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks